سامانه آموزش پژوهشکده بیمه

026-91009987

شماره تماس پشتیبانی فنی پورتال و فنی آموزش مجازی
ساعات پاسخگویی روز های کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۷ می باشد

سوالات متداول پاسخ داده شده

کاربر گرامی،
در صورتی که سوال مدنظر شما در لیست پایین پاسخ داده شده است لطفاْ بر روی آن کلیک نمایید.

نمایندگان بیمه

مدت زمان اتمام دوره های نمایندگی بیمه چقدر است؟ برای شرکت در دوره های نمایندگی باید چه شرایطی داشته باشم؟

کارگزاران بیمه

مدت زمان دوره های کارگزاری چند روز است؟ برای شرکت در دوره های کارگزاری مستقیم باید چه شرایطی داشته باشم؟

حضور و غیاب

هدف قانون خروج از کلاس تا ۱۰ دقیقه از خروج استاد چیست؟ منظور از حضور موثر استاد چیست؟ اطلاعات آخرین ورود و خروج شما به سامانه نشان می دهد من زمان کلاس بوده ام ولی غیب خورده ام؟ حضور و غیاب کلاس ها به چگونه می باشد؟ چگونه اعتراض خود نسبت به حضور و غیاب را اعلام کنم؟ برای دوست من که زمان حضورش مثل من می باشد حضور ثبت شده ولی برای من غیبت چر این تفاوت وجود دارد؟ من با بیشتر از یک سیستم بطور همزمان وارد کلاس شده ام آیا تاثیری بر حضور و غیاب من دارد؟

گواهینامه

اعتبار گواهینامه های اعطایی پژوهشکده بیمه چقدر است؟ مدت زمان صدور گواهینامه چقدر می باشد؟

سامانه

برای استفاده از کلاس های مجازی به چه امکاناتی نیاز دارم؟ هر جلسه از کلاس های مجازی چه میزان ترافیک اینترنت را مصرف میکند؟ تفاوت سامانه و کلاس چیست؟ به چه نرم افزار های برای اتصال سامانه نیاز دارم؟ نرم افزار AnyDesk چیست؟ من داخل کلاس صدا ندارم نوشته ها داخل کلاس برای من بهم ریخته می آید و وقتی تایپ می کنم اشتباه ارسال می شود. کلاس را چگونه دانلود کنم؟ چگونه صدای کلاس را دانلود کنم؟